Wednesday, May 2, 2012

KEVADE värvid











 Meil ka forsüütiaid mitu sorti. Kunagi ostsin Tartu puukoolist. No aga õied on vaid seal oksal, mis olid lume all. Hea seegi. Eks järgmisel aastal on nad juba võimsamad.



                                              Kullakesl on külm!
                                   Kuule meeldib seekord päeval särada!
                                        Päikeseloojang 30.aprillil.

                           Parandasin oma kivipeenart ja istutasin uuesti kortslehed.

4 comments:

MUHEDIK said...

Sul juba kõik karukellad õitsevad, meil ainult valge ja tulpidest ikka veel hea sõna.
Täna kuulsime sel aastal esmakordselt kägu

Unknown said...

Ime jah, mul küll pole ühtegi karukella veel õites. Väike Eesti, aga erinevused suured!

MUHEDIK said...

Ma vaatasin nüüd õhtul Su forsüütiaid uuesti. Vähemalt ühel põõsal on näha, et tegemist on väga vanade okstega ja need ei taha tõesti eriti õitseda, Sa peaksid nad põõsast välja lõikama maapinnast alates ja kasvatama noored asendusoksad. Ma tegin enda omadega sedasi paar aastat, sest päris puhtaks ei või ka põõsast lõigata. Ja igal aastal võtan nüüd ära paar vanemat oksa. Nagu Sa näed, õitsevad nad mul nagu pöörased.

Köögikata said...

Karukellad on imeilusad! ja siis mulle meeldis väga see kuuga pilt - oksad kaarduvad nii kenasti kuu poole.