Tuesday, November 15, 2011

UUS KATSE

Uus kogemus ei taha sugugi juurduda. Kas see on hirm oskamatuse ees või on tegemist lihtsalt laiskusega end kokku võtta ja asi ära õppida.
Räägin siin blogimisest. Kevadel õpetas väga hea sõber  blogimist, aga kogu mu kirjatöö jäi sinnapaika kõige mu ahastusega. Tuju ei olnud midagi õppida ja kiire aeg tuli ka peale. Rutt oli aed ilusaks saada.
Õhtuti ikka lugesin teiste toimetamisi aias. Ja kuigi  omal tekkis ka mõtteid sõna sekka ütlemiseks, sinna see jäi ja tegudeni ma ei jõudnudki.
Nüüd on suur sügis käes, aega palju. Püüan meenutada, kuidas siia kirjutada, et seda kiiret ja huvitavat suve nii pildis kui sõnas  jäädvustada.

4 comments:

iirisesõber said...

Väga vahva,et oled tagasi blogimise juures.Siis on oodata uusi postitusi suvistest tegemistest.
Tean seda alguse asja omast käest,et läks üle kivide ja kändude. Nüüd on juba nagu traditsioon,et tahad ikka ja jälle midagi jäädvustada.

Köögikata said...

Tere tulemast tagasi! :o)

MUHEDIK said...

Ei sünni me keegi koos arvutiga siia ilma:) Ma olen bloginud mitu aastat ja ikka tekivad mingi seadistuse juures probleemid, millest ise jagu ei saa, aga natuke pusimist ja lõppude lõpuks laabub ikka kõik kenasti

KIMALANE said...

Suurepärane, et on toetajaid!
Algul on hulgi ikka kergem. Kambas ikka julgem.
Tore on teiega koos. Varem ikka salamisi lugesin teie toimetamisi ja unistasin, et mil küll endal see blogimine selgeks saab.Nii vahestki oleks mõne sõna sekka öelnud...mõne uudise.
Aitäh!