Thursday, December 22, 2011

JÕULUVANA OOTEL






Jõuluvana helistas, et on juba meie poole teel. Nüüd oli tarvis ruttu-ruttu kõik korda teha. Ka lapsed peredega hakkavad siia poole sättima. Tänavu külastavad meid ka ema-isa ja venna pere.
Üldiselt mulle on eluaeg meeldinud nääri-jõulukuuske ehtida. Selles toimingus on mingi sõnum aga ma veel pole aru saanud, et mis. Eks see teade tuleb kunagi.
Tegelikult on ju Päikese sünnipäev. Mõeldes tema tõusmisele kõrgemele ja kõrgemale, tekib meil sees rõõm.
Päevad lähevad pikemaks ja pikemaks. Taas ärkab elu. On ju kogu loodusega sama tsükkel mis inimesegagi.
Soovin valgust ja päikest kõikidesse peredesse!

6 comments:

Per Aspera ad Astra said...

Tõesti väga ilus!

MUHEDIK said...

Oh kui kaunis ja pidulik võib valge ikka olla.
Ja kui virk oled Sa olnud, mul puha kõik pooleli

Kairi said...

Väga kena. Eriti meeldib mulle see lilla värv! Popp ja noortepärane ;)

Tii said...

Kena ja stiilne jah see lilla-valge keskkond. Küll see jõuluvana varsti tuleb, võib-olla käib mitu kordagi. Aga see oma värvi juurde kindlaks jäänud oranz punahuul on üks mu lemmik toalilli. Suvel soojal maal nägin sellestsamast taimest rikkalikult õitsvat varikatust.
Kaunist jõuluaega!

Tsiil said...

Siia tuleks ma jõuluvanaks iga kell:) Väga,väga kaunis!

KIMALANE said...

Aitääh kõigile!
Ilusat aastavahetust!