Tuesday, December 6, 2011

LOOMINE - 5.suurpeenar II osa









Tänaseks on selle peenra taimed suureks ja lopsakaks kasvanud. Kutsun teda vahel isegi inglise peenraks ja tänaseks olen temast küll üsna  palju pilte teinud. Ta kohe paistab mulle elutoa aknasse ja ikka haaran fotoka, et jälle mõni värvide mäng jäädvustada.
Siin on oma elu elanud ka minu lemmikud, jorjenid. Neid oli  juba 10 sorti. Ikkagi väga uhked lilled, kes tuletasid mulle mu lapsepõlve meelde. Aga siin on üks suur aga....kevadel vinna keldrist üles rasked juurikad ja sügisel vii alla need samad jurakad kobarad. Oleks selleks veel minikraana olnud, siis küll oleks neid kasvõi saja viisi kasvatanud.
Teine suur lemmik on mul pojeng. Neid said  siia peenrasse 18 sorti, kuid siis käis kõlks, et nii aristokraatlik lill peaks küll omaette olema. Sellele mõttele sain toetust oma Hiina reisi mälestustest. Ta on ju hiina keisrite lill ja nemad oskavad tast tõeliselt lugu pidada. Oh, milline pilt avanes sealses pojengiaias....milline ilu ja millised lõhnad. Sõnulseletamatu!
Nüüd, sel  sügisel rajasin eraldi nendele peenra ja oma inglise peenrasse tekkinud tühikud täidan juba olemasolevate püsikute paljundustega.


2 comments:

MUHEDIK said...

Jaaa, see peenar on elusalt muidugi hoopis muljetavaldavam kui fotodelt paistab:)

Tii said...

Oh, väga väga uhke. Usun, et tühjade aukude pärast peenras küll muretseda ei tasu, kõik saavad peagi täis ja ruumi tuleb puudugi.