Wednesday, February 8, 2012

ILUS TALV

                  Ei tekita talv minus erilisi tundeid! Võin ka öelda, et pole ma ,,talveinimene,,. Aga....
                ometi lähen õue ja imetlen seda lumehelveste sillerdust ja lumest tekitatud kauneid figuure.
 Vajadus on ka   see jäädvustada  ning  jagada teistelegi . Olemas nüüd  uus fotokas, et teha korralikke pilte aga see ei taha mu käes veel õigesti töötada...palju on veel õppida.
 Selle aasta talv on minu arust väga ilus: palju päikest ja vaikust. Nagu tänagi...muinasjutuline! Ei torme ega tuiske, mis teevad ilma koledaks.

                  Loodan, et mõnigi pilt annab edasi selle emotsiooni, mis ma ise täna just õues kogesin!

                                Ikkagi tore, et elame selles kliimavöötmes! Milline mitmekesisus!

4 comments:

MUHEDIK said...

On küll ilus, täna eriti. Ja ole Sa mis inimene tahes, see hõbejas ümbrus lihtsalt sunnib seisatama ja end imetlema. Olen just mõelnud, et mitte üksku suvefoto ei tõmba sind nii endasse (seal võivad tekkida muud emotsioonid) kui just talvised pildid.

Milda said...

Vot see endasse tõmbamine on just väga täpne väljend!

Tsiil said...

Kas sul on seal kaseallee ja vasakul männikuriba? Päris põnev.

KIMALANE said...

Jaa, kodukoha valisime nii, et metsatukk jääks ühte külge. Tahtsime küll,et see oleks olnud pöhja pool aga köik unistused ei täitu.Ülejäänud taimed oleme ise istutanud, piirdeks kased-pärnad-viirpuud ja pöhja kaarde, lisaks pärnadele ka ebatsuugad.
Aga teeääres on pärnaallee ühelpool
ja löunas on lihtsad pöösad.
On sisemine vajadus, et kodu oleks piirdega kaitstud.