Friday, February 17, 2012

LOOMINE- 16.mänguplats

See on suur rõõm, kui peres on järelkasvu. Meil on pisipõnne 6, vahel on aga neid õues korraga 8 ja juhtub  sedagi, et neid on 10.  Neist kaks küll ei vaja enam mänguplatsi, aga kes teab, ehk antakse meile varsti ka tiburulle juurde. Loomulikult peab neile vanavanemate juurde tulek olema oodatud sündmus, lastel peab siin olema niisama hea kui täiskasvanutelgi. Suures õues on palju võimalusi lastele tegevuskoha loomiseks.
Sobilik koht lastele mänguplatsi rajamiseks oli õunapuude juures. Koht jääb pisut maad eemale aiamajast ja  sealt on võimalik laste tegemistel silma peal hoida.
 Mängumaja juures jätkub seda tegutsemist lõpmatult. Ei nad väsi ronimast ega kodu mängimast.
Liivakast muutis palju kordi kohta, enne kui siia kinnistus.
 Ka mammade istumisele pisikeste juurde ei leidnud ma kohe lahendust, küll sai siia toodud toole ja päiksevari paigutatud, aga ei tekkinud hubasust. Möödunud suvel käis kiiks ja panin kiige õunapuu alla varju. No nii hästi sai. Katsin pinnase, istutasin paar kontpuud ja nurgake sai ilus. Küll veel vaja ühendada liivakastiga.


Tahan siin natuke vabandada oma piltide-vaadete pärast, et nad pole just ilusad. Ma mõtlen seda, et vaade pole ette valmistatud, kõik on nagu just hetkel on. Püüan järgmiseks talveks teha fotod oma aiast, kus on peenrad puhtad umbrohust, ääred  korras ja muud rämpsu ei jäta peale. Vaatan ikka teiste blogijate pilte ja emotsioonid hakkavad keema...kõik on niiiii ilus, nagu maalitud.

7 comments:

Milda said...

No vot, nii see ju ongi, kas oled teinud pildid endle või nö teistele näitamiseks:) Mul oma pilte vaadates täpselt sama teema, igal pildil on peenra ääres väljatõmmatud umbrohi või poolik ämber prahiga jne. Pole sellele ise varem tähelepanu pööranud, aga tõesti plaanin ka edaspidi lisaks nö igapäevapiltidele lisaks ka mõned paraadfotod teha, ja muidugi ikka kõigepealt endale vaatamiseks. Lapselapsi veel ei ole, aga koerad on mul ka peaaegu igal pildil, nad lihtsalt kõnnivad perenaise kannul ja nemad jäävad mulle pildil kohe silma ja süda läheb soojaks:)
Oled nii palju teinud ja tubli olnud, jõuaks kah, oh!

MUHEDIK said...

Ilus ja armas, küll on seal lastel alles lusti:)

Mulle jälle mõnikord meeldib just selliseid fotosid postitada, kus kõik ongi veel ripakil, selline ju ongi elu, eriti kui miskit veel pooleli on. Ei hakka ma selleks mõneks minutiks küll asju kokku korjama kui mingite tööde etapid jäädvustamist vajavad ja töö kohe jätkub. Mõnikord on tõesti seda igavat paraadfotot ka hädasti vaja ja mul selgus samuti mõni nädal tagasi, et neid polegi:D, häid taimeportreesid selle eest küllaga.

Tii said...

Piltidelt paistab hoogsat tegutsemislusti ja elu. Pole siin midagi põdeda, et kõik rohukõrred igal pildil rivis ei ole. Ma olen käinud kord külas sellises kohas, kus kõik oli laitmatult korras. Perenaine ise käis kogu aeg külaliste ümber ringi, noppis maast iga pudeme ning kohendas iga esemekest, mis pisut paigast ära olid nihkunud. Grr.. Enesetunde tõstmiseks võib muidugi vahel mõne paraadfoto ka teha.

KIMALANE said...

Aitäh lohutuste eest! Oligi natuke piinlikkus tekkinud, et üles pannud nõnda ,,elulisi,,pilte. Aga hea tunne on, kui Sul on mõistvad sõbrad, kes ka võtavad elu lihtsalt.
Vahest telekast näidatakse kaunikodu konkursi võitjaid, siis hakkad küll mõtlema, et kas seal sees ka elatakse...elu nagu seisaks.

Kairi said...

Väga mõnus istumise koht tõesti. Kahju vaid et sel suvel mul kedagi teist emmet kambas pole.. :(

Tsiil said...

Mul on küll väga hea meel,muudkui ootan huviga uusi postitusi. Paraadi värk on igav ka :) Kuigi jah, mul endal on ka paar võtet, mis kohe oleks nagu teisest aiast:) Rääkimata sellest, et mu aed tundus piltidel nii suur, aga tegelikult oli õige pisuke :)

elfriide tramm said...

iiiiisus, mis kole ja segamini?? :) ma selle jutu peale ei saaks üldse oma majas ega aias ringi vaadata, hoobilt tekiks hirmus alaväärsuskompleks :). ja no konkursi jaoks tõesti koristaks ära... aga elamise keskkonnas meeldib mulle, kui on märke elamisest :)